نوپایار چیست

مأموریت نوپایار، همان گونه که از نامش پیداست، یاری دادن به کسب و کارهای نوپا است. کسب و کارهایی که علاوه بر نوپا بودن، در بازارها و صنایع نوی مبتنی بر دانش و فناوری ایجاد می شوند.

خدمت اصلی ما اعتبارسنجی ایده های نوآورانه، و شتاب دهندگی به ایجاد کسب و کار است. کمک به تدوین طرح کسب و کار مناسب و تشکیل تیم کاری و اجرای ایده ها تا مرحله ای که کسب و کار آماده ارائه به سرمایه گذار یا ورود به بازار باشد از جمله خدمات نوپایار است.

همچنین با در نظر گرفتن ماهیت ایده و کسب و کار و توانمندی های بنیانگذاران، خدماتی چون تأمین محل استقرار و امکانات مرتبط، مشاوره تخصصی، جذب نیرو و تأمین هزینه های جاری کسب و کار نوپا تا یک مرحله مشخص از دوره عمر کسب و کار ارائه می شود.

نوپایار خود نیز ارائه کننده ایده برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا است و این آمادگی را دارد تا ایده ها را با مشارکت تیم های متقاضی اجرایی کند.

نوپایار در برابر ارائه خدمات، بخشی از سهام کسب و کار نوپای مورد نظر را با توجه به چگونگی و میزان خدمات دریافت می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روند کاری نوپایار اینجا را کلیک فرمایید

ارائه ایده و یا کسب وکار نوپا

شما ایده یا کسب و کار نوپای خود و همچنین تیم خود را به نوپایار معرفی می کنید؛ اگر ایده شما یا تیم شما مورد پذیرش قرار گرفت وارد مرحله بعد می شویم.

مرحله آماده سازی

در این مرحله ایده پخته می شود و به یک طرح کسب و کار تبدیل می شود. نیروی کار مورد نیاز، استراتژیها، گامهای اجرایی، مدل درآمدی و به طور کلی طرح کسب و کار آماده می شود و آماده ورود به مرحله شتاب می شویم.

شتاب

در این مرحله محصول اولیه آماده می شود. با توجه به زمانبندی و بودجه تعیین شده ممکن است فرآیند بازاریابی و جذب مشتری نیز در این مرحله شروع شود.

سرمایه گذاری اولیه

ضمن ارزش گذاری سهام، در صورتی که نیاز به جذب سرمایه باشد، با معرفی کسب و کار به شبکه سرمایه گذاران نوپایار سرمایه لازم در برابر ارائه ی بخشی از سهام جذب خواهد شد.

خدمات ما

استقرار و مشاوره

نوپایار دفتر کار و لوازم اداری و نیروی کار ستادی را در اختیار تیم های مستقر قرار می دهد. مشاوران و مربیان نوپایار، شما را از ایده تا اجرا و جذب سرمایه همراهی می کنند.

سرمایه اجتماعی

همکاری با نوپایار، شبکه ارتباطات حرفه ای شما را گسترش می دهد و سرمایه ی اجتماعی شما را برای توسعه سرمایه گذاری و یا رشد کسب و کار نوپایتان افزایش می دهد.

ایده کسب و کار

نوپایار تعداد قابل توجهی ایده و مفهوم برای ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری دارد. این ایده ها برای اجرا با نیروهای کار جوان و متخصص و سرمایه گذارن به اشتراک گذاشته می شود.

سرمایه

نوپایار با شبکه ای از سرمایه گذاران برای مشارکت در کسب و کارهای نوپا همکاری می کند. نوپایار آمادگی دارد سرمایه های کوچک را نیز جذب و در کسب و کارهای نوپای فناور سرمایه گذاری نماید.

حوزه های فعالیت ما

انرژیهای نو و تجدیدپذیر

ایده ها و کسب و کارهای نوپا در زمینه انرژی های نو و تجدیدپذیر مثل انرژی های آبی، خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، زیست توده، امواج، جزر و مد و ... مورد علاقه نوپایار است.

زیست فناوری و علوم شناختی

تیم های که فناوری های زیستی و شناختی را برای برآورده کردن نیازهای مصرف کنندگان و یا شرکت ها، و همچنین ارتقای توانمندی انسان ها به کار می گیرند، قابلیت استفاده از خدمات نوپایار را دارند.

فناوریهای اطلاعات و ارتباطات

کسب و کارهای نوپا و یا ایده هایی که با به کارگیری فناوری های اطلاعات و ارتباطات به رفع نیازهای مصرف کنندگان و سازمان ها می پردازند می توانند از خدمات نوپایار بهره گیرند.

با ما در تماس باشید

راه های ارتباط با ما

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
شرکت سیدان نوپایار

021-88208258

info@nopayar.com

نام شما
ایمیل شما
پیام شما